24 Ocak 2016 Pazar

Kırılan Allık Nasıl Preslenir ?

kırılan allık nasıl preslenir
Herkese Merhaba 
Sizlere yapımı çok basit ama kurtarıcı bi yöntemden bahsetmek istiyorum. Onca para verip hevesle aldığımız allık far pudra gibi toz makyaj ürünleri küçük bi sakarlık sonucu veya seyahatler de taşıma sırasında kırılıp kullanılmayacak hale gelebiliyor. Bu gibi durumlarda kırılan allığı atmak yerine tekrar kullanılabilir hale getirmenin çok kolay ve basit bir yöntemi var. Tek ihtiyacımız olan küçük bi kaşık ve kololnya/alkol.

kırılan allık nasıl preslenir

Bunu yaparken genellikle eğer ürün tamamen kırıldıysa ürünün tamamını iyice kırıp toz haline getirdikten sonra preslemeniz gerekiyor. Resimlerde de gördüğünüz gibi benim allığımın sadece bir köşesi kırıldığı için hepsini toz haline getirmedim. Sadece  kırılan kısmı toz haline gelirip kırılan kısmın üzerine bir kaç damla kolonya döküp bir çay kaşığı yardımıyla bastırarak düzledim. Ve kapağı açık bir şekilde kurumaya bıraktım. Ürün bir gün içerinde tamamen kuruyarak kullanılabilir hale geldi. 

kırılan allık nasıl preslenir

Ancak şunu belirtmeliyim ki presleme işlemini kolonyayla yaptığınız da kolonyanın kokusu uzun bir süre kalıcı oluyor. Eğer ki kolonya kokusuna karşı hassasiyetiniz varsa kolonya yerine alkol kullanabilirsiniz. Presleme işlemini yaptığınız da üründe çok azda olsa bi renk değişimi olduğunu da unutmayın. Benim hafif şeftali tonlarındaki allığım presleme işleminden sonra biraz daha pembe tonlu oldu. Kalıcılığında ve renk vermesinde ise hiç bir değişiklik olmadı. 
Siz bu yöntemi nasıl buldunuz eğer daha önce denediyseniz ve bu tür fikirleriniz arsa benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Yorumlarınız bekliyorum.

kırılan allık nasıl preslenir

kırılan allık nasıl preslenir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder