29 Kasım 2015 Pazar

Eskiyen Kotlar Zımbalarla Yenilensin

Herkes için aynı mıdır bilmiyorum ama kıyafetlerimde süslemeler, değişiklikler yapmak ve eskiyen giyilmeyen kıyafetleri yada eşyaları yenilemek,  gidip yenisini almaktan daha çok mutluluk veriyor bana. İşte tam da bu mutlulukla yazıyorum bu sefer ki yazımı. 

Daha giymeye doyamamışken sigarayla yanan kotumu, deliği kapatmak için dikince çok kötü durdu. Bu yüzden çok uzun zamandır dolabın derinliklerine gömülmüştü. Kotumu giyilebilir hale getirmek için ne yapsam diye düşünürken aklıma kolye yapmak için aldığım ve 4  tane kolye yapmama rağmen hala bitmemekte ısrar eden zımbalarım geldi. Ve hemen işe koyuldum. 
Parça halinde olan zımbalarımı tek tek kestim ve sıvı silikonla cebin alt kısımlarına yapıştırdım. Başlarken kafam da süslemeyle ilgili bir fikrimde yoktu biraz doğaçlama oldu ama ben sonucu çok beğendiğim. 
Sizce nasıl olmuş yorumlarınızı bekliyorum ?





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder