30 Mart 2015 Pazartesi

Mutluluğa İlk Adım

Herkese upuzuun bir aradan sonra Merhaba..
Yaklaşık 2 aydır blogumdan ayrı kaldı kaldım hiç yazı giremedim bunun vicdan azabını çeksem de bu süreçte hayatım da çok güzel yenilikler oldu tatlı telaşlar yaşadım. İnstagramdan takip edenler bütün bu güzel haberlerimi bilir ama ben takip etmeyenler içinde yazmak istedim.
Aslında bu yazıyı yazıp yazmamak konusunda çok kararsız kaldım çünkü nazara fazlasıyla inanan biriyim ve arka arkaya gelen güzel haberlerin büyüsünün bozulmasından çok korktum. Ama blog sayesinde çok güzel insanlar tanıdım yeni arkadaşlıklar kurdum ve mutluluk paylaştıkça çoğalır diyip güzel haberlerimi sizinle de paylaşmak istedim. 

Bu güzel haberlerin ilki en büyük şansım sevgilim. 8 yıllık ilişkimizi evliliğe taşıyacak o en güzel teklifi geçtiğimiz aylarda aldım. Her ne kadar bu teklif beni çok mutlu etse de Öğretmen olarak atanmadan kendi ayaklarım üzerinde durmaya başlamadan bu işlere kalkışmayacağıma dair kendime bir söz vermiştim. 

Teklifini kabul etsem de bi süre beklicektik ki evlilik teklifinden 20 gün sonra atanmak nasip oldu. Hem de hiç beklemediğim bir şekilde ilk yılımda kendi şehrimde ki bi ilçeye atandım. Ee uzaklara da gitmeyince beklememiz için bi sebep kalmadı ve başladı bi telaş.

Kız isteme, söz hazırlıkları stresli olduğu kadar her detayını özenle hazırlamanın tatlı bi heyecanı var.
Ne giyicem, saçım, makyajım nasıl olmalı, neler ikram edilicek, damat fincanı, söz kurabiyelerimiz derken o gün geldi de güzel mutluluklarla geçti bile.

İşte kız isteme merasimimizden detaylar




Söz kurabiyelerimizi kuzenim ve bir arkadaşımla birlikte kendimiz yaptık. Yapılış ayrıntılarını da ayrı bir yazıyla en kısa zamanda paylaşacağım.

  



Damat kahvesi tuzsuz olmaz dedik el birliğiyle bol tuzlu bir kahve hazırladık damada :) İyi günde olduğu gibi kötü günde de yanımda olacak mı görelim diye


Damadın kahve fincanını da yine kendimiz hazırladık. İnstagram da çeşit çeşit hazır fincanlar var ama ben böyle ayrıntılara çok özenirim kendi emeğim olsun istedim. Fincanın yapılış ayrıntıları da yine ayrı yazıda paylaşılıcak.



    
  
  

  

İnstagramdan takip için : cansununmodagezegeni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder