30 Kasım 2014 Pazar

Yeni bi Çanakkale Blogger Buluşması

Herkese merhabalar 
Dün yeni bir Çanakkale blogger buluşmasını daha gerçekleştirdik. Bu sefer aramıza yeni arkadaşlar da katıldı ne mutlu ki bize her geçen gün daha çok büyüyoruz yeni arkadaşlıklar kuruyoruz.

Blogger Bulusmasi

Blogu açtığım ilk zamanlar diğer şehirlerdeki bloggerlar ne güzel buluşuyo Çanakkale de nerde bulcam ben bi sürü blogger diye düşünürken aslında küçük bi şehre göre hiç de fena değilmişiz. Dün biraz eksiklerimiz gelemeyenlerimiz oldu ( Serra ve Gülçin'in yokluğunu hisssettim tabi ) ama bir daha ki kalabalık buluşmayı şimdiden düşünmeye başladık bile. 

Blogger Bulusmasi

Yeni tanıştığım insanlarla uzun uzun sohbetleri seviyorum bir çok yeni şey öğreniyor insan. Tabi konu blogger buluşması olunca instagram, blog sohbetleri, dedikoduları da gırla gidiyo ki o da ayrı bir keyif. Kısacası tanıştık kaynaştık bol sohbetli eğlenceli bir gün geçirdik. 

Blogger Bulusmasi

Ayrıca bu sefer ki buluşmamızda sponsorlarımızda bizlere güzel hediyeler göndererek bizleri mutlu ettiler. 

Blogger Bulusmasi

Dermadolin, şampuan, el kremi ve nemlendirici gibi birçok ürün göndermiş. Cildim çok kuru olduğu için özellikle Ceradolin nemlendirileri büyük bi merakla kullanıcam.
Bebak; her zaman severek kullandığım acı bade sütüyle bir de kremi göndermiş :)
Rituel de beaute, burun bandı ve özel günler için ısıtıcı bant göndermiş ilk defa böyle bir ürü gördüm nasıl etki edicek çok merak ediyorum.
Tanaçan kozmetik, indirim kodu göndermiş bakalım neler alınacak :) 
Orkide hareketi, far ve bir de ruj göndermiş rujun rengini ve sürümünü çok sevdim :)
Nestle ise güzel çikolatalarıyla sohbetimizi tatlandırdı.
Birçok yeni ürünle tanıştığım için çok mutlu oldum hepsini severek deneyip yorumlayacağım.
Bu güzellikler için Sedef'e ve bütün sponsorlarımıza teşekkürler yeni ürünler denemek çok keyifli olucak. :)
Etkinlikte birlikte olduğumuz arkadaşlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder