10 Kasım 2014 Pazartesi

Elseve Mucizevi Yağ


Elseve Mucizevi Yag

Merhaba kızlar
Bugün sizlere son zamanlar da ki kurtarıcımdan bahsetmek istiyorum. Daha önce sizlerle evde yaptığım ombre deneyimimi paylaşmıştım. Okumak isteyen varsa linkini buraya bırakıyorum. Ombre saçların görüntüsüne her ne kadar bayılsam da saçı inanılmaz yıprattığı kesin. Bu nedenle bi süre önce aldığım ama çok kullanmaya gerek duymadığım Elseve mucizevi yağı düzenli olarak kullanmaya başladım. 

Elseve Mucizevi Yag

Mucizevi yağ denmesinin nedeni çok amaçlı kullanılması. Banyo öncesinde bakım yağı, tarama öncesi yumuşatarak kolay tarama  ve şekillendirme sonrası elektriklenmeyi önlemeyi vaat eden bir ürün. 3 şekilde de kullanmayı denedim. Elektriklenmeyi önleme konusunda pek başarılı bulmadım ama banyo öncesinde ve sonrasında saçı yumuşatma konusunda oldukça başarılı. Özellikle banyo sonrasında hafif nemli saçıma sürüp taradığımda boyadan yıpranan sertleşen saç uçlarım yumuşacık oluyor. 2 pompa bütün saçlarıma fazlasıyla yetiyo ve kesinlikle yağlı ağırlaşan bir saç görüntüsü neden olmuyo saçta hemen emiliyor. Hafif çiçeksi bir kokusu var normal de kokulara aşırı hassasımdır ama bunu çok sevdim. 100 ml'lik şişesiyle uzun süre kullanılabilecek bir ürün ve indirimde 10 lira gibi bi fiyatı var. Sertleşen yıpranmış saçlarınız varsa Elseve mucizevi yağa bir şans vermenizi tavsiye ederim ben çok memnun kaldım. Sizin bu güzellik hakkında düşünceleriniz neler yorumlarınızı bekliyorum.

İnstagramdan takip için : cansununmodagezegeni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder