25 Kasım 2014 Salı

Dost sohbeti tadında blogger buluşmamız

Blog yazmaya başlamak biraz zaman geçirmek biraz da üretmenin, yaptıklarımı başkalarıyla paylaşmanın mutluluğunu yaşamaktı benim için. Ama benim için bu kadar büyük bir kazanım olacağını düşünmemiştim hiç. Kazanımım sponsorlardan gelen hediyeler, ücretsiz tanıtım ürünleri değil, üç güzel insan... Yaşanmışlıkları, değerleri, zevkleriyle cana yakın, samimi, üç güzel insan...

Blogger Bulusmasi

Klasik blogger buluşması şeklinde başlayan arkadaşlığımız Cumartesi günü Serra'nın bizi evinde ağırlamasıyla daha da pekişti. Hem de ne ağırlamak öyle özenli ve güzel bir sofra hazırlamış ki bize tadı damağımızda kaldı desek yeridir. Saatlerce sofranın başında sohbetler ettik farklı lezzetler tattık çok keyifli zaman geçirdik.

Blogger Bulusmasi

Birbirinden farklı 4 kişi bir araya gelince yeni yeni şeyler öğreniyor insan ufkunu genişlettikçe daha da çok keyif alıyor yapılan sohbetlerden. Yaptığımız sohbetler kadar Serra'nın evini gezmekten de büyük keyif aldım. Tam anlamıyla ''yaşayan bir ev''. Bütün odaları zevkle döşenmiş, anılarla, el emeği aksesuarlarla süslenmiş bir ev.

Blogger Bulusmasi

Serra'nın kızı Buse'yi ilk gördüğüm gün ne kadar mutlu bir bebek diye düşünüp biraz şaşırmıştım açıkçası ama yaşadığı ortamı odasını gördükten sonra daha iyi anladım yüzündeki mutluluğu, huzuru... Sizde Serra'nın blogunda biraz gezinirseniz ne demek istediğimi anlayabilirsiniz.

Blogger Bulusmasi

Bu güzel günde ikramlar kadar düşünülüp hazırlanmış hediyelerde bizi mutlu etti. Serra bizim için ekşi mayalı domatesli cevizli ekmek yapmış ve kömbe baharatı hazırlamış, Türkan ise kırmızı şirin şişelerde mis gibi zeytin yağı getirmiş.

Blogger Bulusmasi

Gülçin de birbirinden güzel kumaşlar hediye etti belki bu kumaşlar vesile olur da bende artış dikiş öğrenmeye başlayabilirim.

Blogger Bulusmasi

Şimdiden bir daha ki buluşmamızı 4 gözle bekler oldum umarım en kısa zamanda tekrar bi buluşma ayarlarız ve neşeli sohbetimize kaldığımız yerden devam ederiz. 
Güzelliklerin sayfasına mutlaka bir göz atın derim emin sizde çok seviceksiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder