21 Şubat 2014 Cuma

Takı Kutusu Süsleme

Herkese merhaba
Diy kolyelerden, kıyafet süslemelerden sonra şimdide sıra geldi kutu süslemeye. Geçenlerde takı yapımında kullandığım malzemelerim boncuklarım dağılması diye 3 katlı plastik bir kutu almıştım.Alırken görüntüsüne pek de önem vermemiştim ama odada sürekli gözüme takıldı ve görüntüsü pek hoşuma gitmedi. Bende boyayıp süslemeye karar verdim. Dekupaj için kullanılan akrilik boyalardan aldım. Renk olarak da bu aralar en sevdiğim renk olan bebek mavisini seçtim. Süslemeler içinse açık pembe dantel ve inciler tercih ettim. İlk olarak kutunun çekmecelerinin içi de dahil her yerini boyadım ve kurumaya bıraktım. Ertesi sabah ikinci kat boyayı da sürdüm böylece hemde rengi daha çok belli oldu hemde ilk katta oluşan alacalar da gitti. Ama itiraf etmeliyim ki çok kolay olacağını düşündüğüm kutu boyama işi beni biraz zorladı. Plastik yüzeye yaptığım için midir bilmem ama kenarlardan kabuk kabuk soyuldu bazı yerlerini tekrar tekrar boyamam gerekti. Boyası kuruyunca da çekmece katlarına silikonla dantel yapıştırdım. Kutunun ve dantellerin üzerine de incileri yapıştırdım. Ortaya da böyle tatlı mı tatlı bir kutu çıktı. Biraz acemice bir çalışma olsa da ben yeni takı kutumu çok sevdim. Sizce nasıl olmuş yorumlarınızı bekliyorum ?


Kutu Süsleme

Kutu Süsleme

Kutu Süsleme

Kutu Süsleme

Kutu Süsleme

Kutu Süsleme

Kutu Süsleme

Kutu Süsleme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder