13 Şubat 2014 Perşembe

Sevgililer Günü İndirim Alışverişi

Herkese merhaba;
Malum sevgililer günü geldi ve bunun için birçok yerde indirim var. Ama maalesef ki Çanakkale kozmetik ve cilt bakım ürünlerinin satıldığı Watson Gratis gibi çeşitli mağazalar yok. Ama neyse ki Carrefour da  el, yüz cilt bakım ürünlerinde 1 alana 1 bedava indirimi vardı da bende aklımdaki birkaç ürünü aldım. Ve bu 4 ürün için sadece 31 TL ödedim benim için çok karlı bir alışveriş oldu.
Garnier

 Bakalım neler almışım
 Garnier BB Krem Göz Roll-on 
 Garnier BB Krem Göz Roll-on

Garnier BB Krem 
Garnier BB Krem

Garnier Esas Bakım Rahatlatıcı Tonik 
Garnier Esas Bakım Rahatlatıcı Tonik

Garnier Saf&Temiz 3'ü 1 arada
Garnier Saf&Temiz 3'ü 1 arada

Aslında indirim birçok markalar için geçerliydi ama benim elim nedense hep Garnierın ürünlerine gittiği. Zaten BB Kremini bir süredir kullanıyorum ve çok memnunum. Diğer ürünler ise merak ettiğim ürünlerdi ve ilk kez kullanıcam. Ama aklım hala almadıklarım da özellikle de Neutrogena Pembe Greyfurt Temizleme Jeli ve Peeling Jel alıp almamak konusunda kararsız kaldım ama belki de yarın gider onlarıda alırım. Sizce hangisi Garnier mı Neutrogena mı sizin önerebileceğiniz favori cilt bakım ürünleriniz neler ?

İnstagramdan takip için @cansutnmz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder