19 Ocak 2014 Pazar

Bu sefer ki kolye mi neyle yaptım bilin bakalım ?

Yine farklı bir malzemeyi kolye yapımında kullandım. Ama bu seferki ne zımba ne cd nede boncuk. Yani  tahmin etmeniz biraz zor. O yüzden sizi hiç meraklandırmadan hemmen söyliyim. "yoğurt kabı" Evet bildiğimiz yoğurt kabının kapağını kullanarak yaptım. 

Kolye yapımı

Bu fikir aklıma nerden geldi bilmiyorum arada esiyolar bana böyle. Bence çok da güzel oluyo böyle farklı malzemeleri kullanmayı seviyorum. Gelelim nasıl yaptığıma. Önce her zaman ki gibi aklımdaki modeli kağıda çizip kalıbını çıkardım. Sonra o kalıba göre yoğurt kabının kapağını kestim. 


Kolye yapımıKolye yapımı

Ojeyle boyamadan önce çizgileri düzgün olsun diye kenarlarına bant çektim. Önce iki kat siyah ojeyle boyadım. Kuruduktan sonra da bantı siyaha boyadığım kısma yapıştırıp kalan yerlerini de beyaz ojeyle boyadım. 


Kolye yapımı
Kolye yapımı

 
 
Arkasına da aynı boyutta kestiğim keçeyi yapıştırdım daha sert durması için. En son olarak da çakmakla ısıttığım kalın iğneyle iki kenarına küçük delikler açtım ve halkayla zinciri ekledim. Bugün hemen taktım tabi ki :) Sizce nasıl olmuş yorumlarınızı bekliyorum.
İnstagramdan takip için adresim https://instagram.com/cansununmodagezegeni/

Kolye yapımı

Kolye yapımı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder