27 Ocak 2014 Pazartesi

Birkaç Küçük Şey

Sürekli zımbalar, keçeler ve zincirlerle kolye yapıyorum yada farklı diy projelerinde, eşya yenilemelerinde kullanıyorum. Bunları yaparken hep elimde fazlalık, çok küçük olduğu için bi işe yaramayan malzemeler kalıyor. Bu fazlalıklar bi kolye yapımına yada süsmeye yetmeyecek olsa da bi köşeye koyarım illaki ya bi zımba düşer ya bir yere eklemem gerekirse diye. İşte şimdi o fazlalıkları değerlendirme zamanı.

Kolye Yapımı

İlk olarak kısa olduğu için tek başına kolye yapımında kullanamadığım siyah kalın zincirin uçlarına daha ince bir siyah zincir ve klips ekleyerek kolye yaptım. Kalın zincir kısmına da belirli aralıklarla 5 tane baykuş figürlü kolye ucu taktım. Geçen hafta takıp instagram da paylaştım bile. İnstagram da beni takip etmek isterseniz tık tık. 

Kolye Yapımı

Kalan ince siyah zincirden de parmağımın ölçüsüne göre zincirleri birbirine ekleyerek yüzük yaptım.
Yüzük Yapımı

Çok küçük parçalar şeklinde kalan siyah keçe ise küpeye dönüştü. Yıldız ve damla şeklinde kestiğim keçeleri simli ojeyle süsledim ve arkasına silikonla küpe aparatı yapıştırdım.
Küpe yapımı

Bugünlük benden bu kadar sevgiyle kalın :)

İnstagramdan takip için adresim @cansutnmz



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder