12 Aralık 2013 Perşembe

Yeni zımba kolyeler

Yine zımbalara geri döndüm. Artık bu kadar zımba yeter demiştim ama yaptığım kolyeleri arkadaşlarım çok beğenip onlara da yapmamı istediğince dayanamadım. Hemen gittim yeni zımbalar aldım. Hemde yeni çeşitler gelmiş bu sefer bakır rengi tercih ettim. Bakır renk aksesuarları çok sevdiğim için fazla fazla aldım kendime de bir şeyler yapmayı düşünüyorum onları da en kısa zaman da yapar paylaşırım. Neyse gelelim şimdi kolyemize. Daha önceki Sarı Zımba Kolye Yapımı yazımda ayrıntı olarak fotoğrafladığım için bu sefer sadece bitmiş halini koyuyorum. Zaten yapımı tamamen aynı sadece Emel petrol mavisi tonlarında bir renk istediği için o renk bir ojeyle yine iki kat boyadım.



Havva ise Zımbalar Kolye Oldu yazısındaki kolyenin aynısını istedi. O yüzden ayrıntı yayınlamayı düşünmüyordum ama elimde ki zımbalar kısalı uzunlu parçalar halinde kaldığı için bu sefer keçe kullanarak yaptım. Belki denemek isteyenler varsa yardımcı olur diye ayrıntılı olarak fotoğrafladım. İlk olarak daha önceden yaptığım kolyeyi siyah keçenin üstüne koydum ve ne kadar keçe gerektiğini belirledim. Daha sonra keçeyi çizgilerden kestim. Üzerine silikonla zımbaları yapıştırdım. Birer sıra bırakarak siyah ojeyle 2 kat boyadım. Kalan kısımları da önce ayakkabı boyasıyla boyadım ve kurunca ıslak bir bezle hafifçe sildim. Sonrada aralarını kesip ucuna takıp çıkarmak için tel silikonladım. Benimkinden bile güzel oldu arkasına keçe koyunca daha kalıp gibi durdu. Kuzucuklarım kolyelerini güle güle kullansınlar :) Umarım her ikiside kolyelerini beğenir.
 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder