26 Aralık 2013 Perşembe

Kol örgüsüyle 30 dakika da boyunluk

Bilmem daha önce görüp duyanınız oldu mu ama biri bana "şiş kullanmadan sadece iple de örgü örülür" dese hadi canım sende olur mu öyle şey derdim heralde. Ama oluyomuş hemde çok güzel oluyomuş. Geçenler de internette gezinirken yabancı bi videoya rastladım. Ne anlattığını anlamasam da napıyo bu diye biraz bakıyım dedim. Baktım ipi koluna takıp örmeye başladı ve 30 dk içinde bitirip kocaman bi boyunluk yaptı. Şaşkınlıklar içinde anneme söyledim ama sadece şişsiz koluyla ördü dedim ipi nasıl geçirdiğini falan anlatmadım bile. Örgüye meraklı annem durur mu hiç bi de baktım ipi koluna takıp örmeye başlamış, kendi kendine modeli çözmüş bile. Hemen bende diğer ipi aldım elime anneme baka baka bende yaptım. Videoyu izlerken bana biraz karışık gelmişti ama elim bi kere alışınca yapması çok çok kolay oldu. Yarım saat gibi kısa bi süre de 2 yeni boyunluğum  daha olmuş oldu. Hem yumuşacık hemde çok sıcak tutuyo ve de diğerlerinden çok farklı. Ben çok sevdim. Hadi siz deneyin eminim çok hoşunuza gidicek :)

kol örgüsü boyunluk yapımı

kol örgüsü boyunluk yapımı

kol örgüsü boyunluk yapımı