20 Aralık 2013 Cuma

Kazandığım ilk çekiliş hediyelerim

Laçin Tenel ve Dermomarket' in geçen haftalarda yaptığı çekilişten kazandığım ve merakla beklediğim ürünler dün akşam geldi.  Hepsi daha önce denemediğim ürünler olduğu için daha bir keyifli kullanıcam. Çünkü yeni ürünler denemeye bayılıyorum.

İşte kazandığım ürünler;

Babe Yüz Temizleme Suyu

Burt's Bees Tinted Lip Balm (bu soğuk havalarda en çok ihtiyacım olan şey)

Lierac Huile Sensorielle Çok Amaçlı Yağ (ben daha çok saçlarım için kullanmayı düşünüyorum)

Nuxe Aydınlatıcı Bakım Losyonu (en çok merak ettiğim ürün buydu lekenmeye yatkın bi cildim var bakalım nasıl etki edicek)

Klorane Duş Jeli

Ürünleri kullandıktan sonra yorumlarımı da sizlerle paylaşmayı düşünüyorum umarım hepsinden memnun kalırım.
Bu güzel hediyeler için çok teşekkürler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder