10 Ekim 2015 Cumartesi

Renkli Üçgen Kolye Yapımı

Boncuklarla uğraşmak istemesem de  elim sürekli boncuklara gidiyor. Bu boncuklardan bana kurtuluş yok sanırım. Ama neyse ki bu sefer dizme zahmeti olmayan yapımı oldukça basit bir kolye yaptım. Daha önce aldığım ve kullanma fırsatı bulamadığım çivilerle, diğer kolyelerimden artan az sayıdaki boncuğumu değerlendirmek istedim. 


10-15 boncuk dizdiğim 3 çiviyi kenarlarındaki halkalardan birbirine ekledim. Ben 5 tane üçgeni yeterli buldum isteğe göre daha da fazla ya da az yapılabilir. 





Daha sonra üçgenleri ara halkalarıyla birbirine eldim. İki ucuna da zincir ve klips geçirdim. Farklı tarzda bir kolyem daha oldu. 



Ve tabi ki hemen taktım :)


1 yorum:

  1. Yeni bloğum açıldı abone olursanız çok sevinirim ve açılışa özel bir çekiliş düzenledim beklerim Sevgiler :)
    www.gulsahworld.com

    YanıtlaSil