4 Ekim 2013 Cuma

Püsküllerle Çanta Yenileme

Bu aralar beni bir kolye yapma hevesi sardı ki başka bir şeyle uğraşamaz oldum. Uzun zamandır kıyafetlerle, eskileri yenilemeyle hiç uğraşmadığımı fark ettim ve hemen bir şeyler yapmaya karar verdim. Eskidiğini düşündüğüm ve kullanmaktan sıkıldığım çantamı yeniliyim bari dedim. Ama neyle süsleyeceğime karar veremedim. Daha sonra ‘Kendi Tarzını Yarat’ postunda yenilediğim gömlekteki püsküllerin farklı renkleri de olduğu aklıma geldi. Hemen gidip kahverengi ve krem renklerinden  2şer metre aldım. Püskülleri çantanın hem ön hemde yan kısımlarını saracak uzunlukta keserek silikonla çantaya yapıştırdım. Başlangınçta hem alt kısmını hemde kapak kısmını süslemeyi düşünmüştüm. Alt kısmını bitirince baktım ki böyle gayet güzel oldu kapak kısmını süslemekten vazgeçtim. Ama hala tam karar verebilmiş değilim. Sizce ne yapmalıyım böyle kalsın mı kapak kısmını da süsliyim mi ?







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder