2 Ekim 2013 Çarşamba

Ayakkabı bağcığından kolye olur mu?

Merhabalar sizlerle yeni yaptığım bir kolyeyi paylaşmak istiyorum. Geçen gece sıkıntıdan elimi oyalanacak bir şeyler yapayım diye bakındım.  Baktım ki elimde kolye yapmak için diğer kolyelerimden artan boncuk ve zımbalardan başka bir şey yok. Eee bunlardan da bir kolye olmaz başladım evi kurcalamaya. Taa lise zamanlarımdan kalma mor ve yeşil renkli ayakkabı bağcıkları geçti elime. Ayakkabı bağcığından ne olur ki diye düşündüm. O an çizgi filmlerde ki gibi bir ampul yandı beynimde J Bağcıklardan örgü bileklik yapar zımbayla süslerim dedim ve başladım yapmaya. Önce bağcıkları 3 eşit parça olacak şekilde kestim. Ucunu sabitlemek için diktim sonra bağcıkları ördüm. Bileğimi saracak uzunlukta ördükten sonra açılmaması için diğer ucunu da diktim. Silikonla zımbaları örgünün üzerine yapıştırdım. Diğer bağcık içinde aynılarını yaptım. Geriye bir tek ucuna klips takmak kalmıştı. Ama pek fazla bileklik kullanmadığım için kolyeye dönüştürmeye karar verdim. İki örgüyü birbirine diktim. Uçlarına da klips ve yeteri uzunlukta zincir taktım.Yan yana kullanmayı hiç düşünmediğim iki renkten ortaya da böyle güzel bir kolye çıktı.Sizce nasıl olmuş yorumlarınızı bekliyorum.







1 yorum:

  1. Useful article, thank you for sharing the article!!!

    Website bloggiaidap247.com và website blogcothebanchuabiet.com giúp bạn giải đáp mọi thắc mắc.

    YanıtlaSil