29 Ekim 2013 Salı

Altın Sarısı-Siyah Boncuk Kolye Yapımı

Merhabalar bugün sizlerle son yaptığım altın sarısı ve siyah renkli boncuk kolyeyi paylaşmak istiyorum. Aslında bu kolyeyi yapmak uzun zamandır aklımdaydı ama bir türlü fırsat bulup yapamamıştım malum Ales sınavı telaşına düştüm ve çok az bi zaman kaldı.
Neyse gelelim kolyenin yapılışına. Kolyede kullandığım malzemeler, altın sarısı ve siyah boncuk, renk sıralarını eşitlemek için delikli demir (bi adı var mı bilmiyorum ), misina ve klips.


 Kolyenin yapımı çok kolay boncukları misinaya sırasıyla istediğim kalınlıkta dizdim. Boncuklar iri olduğu için dizmesi de çok zaman almadı. 


Kolyeyi yaparken tek dikkat edilmesi gereken her bir alt sırada boncukların sayısını arttırmak. Ben önce 8-10-12 şeklinde ikişer ikişer arttırmıştım ama uçlarına doğru çok açıldı ve bozuk durdu alt sıralardan birer tane çıkarmak zorunda kaldım. 


Demirlerim 6lı olduğu için 6 sıra boncuk dizdim. Uçlarına da düğüm atıp klips taktım.




 Kolyemi de siyah şifon gömlekle kullandım çokta yakıştırdım. Sizce nasıl olmuş yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder