19 Eylül 2013 Perşembe

Zımbalar kolye oldu :)

Yeni bir kolyeye yapıyımla daha karşınızdayım. Ama bu sefer kendim tasarladığım bir kolye değil. Yeni keşfettiğim ve yaptıkları çok hoşuma giden Ceren Çiftçi’nin blogunda yayınladığı bir kolyeden ilham aldım. Tabi ki kendimden bişeyler katmayı da unutmadım. Öncelikle tuhafiyeye gidip kesilip tek  tek kesilip silikonla yapıştırılan bu zımbalardan boyunumu saracak ölçü de bir parça aldım. Parçayı kafamda tasarladığım şekilde kestim. Aslında aklımdaki ilk fikir cereninkiyle aynı kesip hepsini siyaha boyamadıktı. Ama yaparken iki sırada bir değil de her sırada bir zımba arttırsam daha güzel olabilir diye düşündüm ve ona göre kesmeye devam ettim. Sonra siyah ojeyle boyarken arada bir sıra boyamadan bırakmaya karar verdim. Eğer kötü olursa kalanları da boyarım dedim. Ama kolye bitince çok hoşuma gitti. Ojeyle boyamadığım kısımların parlaklığını almak için önce ayakkabı boyasıyla hafifçe boyadım kuruduktan sonra ise ıslak bir bezle sildim ve eskitme gibi bir görüntü elde ettim. Kolyeyi de özellikle tek kat boyadım. Simsiyah olursa gümüş renginin yanında pek de güzel durmazdı.  Ortaya da böyle bir kolye çıktı. Ben çok beğendim. Sizce nasıl olmuş yorumlarınızı bekliyorum.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder