5 Eylül 2013 Perşembe

Yeni bloggerlar buluşuyor !

Bugün sizlere bir duyurum olucak. Benim gibi blog yazmaya yeni başlayan KOZMETİK TUTKUNU arkadaşım Sezen Bahçeli aramıza çok güzel bir fikirle katıldı. Yeni bloggerların tanışması ve yeni arkadaşlıklar, dostluklar kurulması için bizlere çok güzel bir fırsat sağladı. Umarım yeterince katılım olur ve bu güzel girişim sonuçsuz kalmaz. Bu güzel etkinlik neymiş aynen aktarıyorum.

YENİ BLOGGER'LARIN DİKKATİNE !!!

Merhaba yeniden...
     Bir kaç gündür ben ve benim gibi yeni blogger arkadaşlar; tanışıp kaynaşmak adına ne yapabiliriz? Farklı şehirlerde olduğumuz için yapabileceğimiz çok az şey var diye düşündüm. Bloglarımız üzerinden bir şeyler yapmak gerekiyordu, ama ne? Blogları okurken şimşek çaktı ve kendimi bu post'u yazarken buldum =)
    Peki taze bir blogger olarak ben ne istiyorum?
Her zaman söylediğim gibi önce güzel arkadaşlıklar kurmak istiyorum. Yazdığım yazılar gerçekten okuyanların işlerine yarasın ve bundan keyif alsınlar istiyorum. Ve benim gibi düşünen arkadaşlar birbirimizi tanıyalım istiyorum...
    İşte bunun için şöyle bir çalışma düşündüm: Cuma akşamına kadar bu aktiviteye katılmak isteyen herkes öncelikle bunu bloglarında duyuracak (ki katılım artsın) Bu şart değil. Yazdığınız yazıda linkim bulunmak zorunda değil. Yani amaç bana yönlendirme yapmanız değil sadece katılımı artırmanız. Ve blog linklerinizi yorum olarak atıyorsunuz.
     Cumartesi günü ben hepinizi mimleyeceğim, yani birbirimizi tanımak amaçlı sorular olacak. Ne kadar çok katılım olursa o kadar iyi diye düşünüyorum. Umarım beğenir, katılır ve bunu bloglarınızda duyurursunuz.
     Sevgiler... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder