9 Eylül 2013 Pazartesi

Yeni bir mim daha

Bir kez daha mimlendim. Bu etkinlikte beni unutmadığı için Aşık ve Gezgin Kız'a çok teşekkürler. Yeni sorularla birbirimizi daha yakından tanımaya ne dersiniz. O halde hemen cevaplarıma geçiyorum.

Hayatınızda mucize olarak nitelendireceğiniz bir olay yaşadınız mı ?
Hayata canımdan öte bir ikiz kardeşle başlamak benim en güzel mucizem.

Almayı düşünüpte alamadığınız ne var ?
Bir karavan alıp durmaksızın seyahat etmek sanırım en çok istediğim şey.

Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı ?
Maalesef ki şifon gömlek takıntım var nerde görsem almadan edemiyorum.

Nefret ettiğiniz huylar veya insanlar ?
Kendini öven olamadığı biri gibi görünmeye çalışan insanları sevmiyorum. iyisiyle kötüsüyle insan kendi olmalı.

Sizi en net tanımlayan kelime ?
Meraklı :)

Hayata yeniden gelme şansınız olsa hangi ülkede doğardınız ?
Doğduğum ülkeden de yaşadığım hayattan da çok memnunum. Yine doğma şansım olsa yine Türkiye de doğmak isterdim.

Tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir ?
Kendini oyalayacak bir uğraş edinir onunla zaman geçirebilir. Mesela ben bu aralar kolye yapmaktan çok keyif alıyorum.

Nikah masasında evleneceğiniz insandan hayır cevabı alsaydınız ne yapardınız ?
O şokla bi tepki bile verebileceğimi sanmıyorum ama pek belli etmemeye çalışırdım. Tabi sonrasında bütün hıncımı alırdım heralde.

İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar ?
Bana göre kaderimizi sadece başı ve sonu belli ara da geçen hayatı bizim seçimlerimiz belirler.

Aklınıza gelen ilk ingilizce kelime ?
Love

İlk internet nickiniz ?
Çok uzun zaman oldu hiç aklıma gelmiyo bile

İşte benim mimlediklerim
http://zerrun.blogspot.com/
http://cerenciftci15.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder