6 Eylül 2013 Cuma

Kolay ve şık kolye yapımı

Yine bir kolye yapımıyla daha karşınızdayım. Ama bu sefer ki kolyem ne örgü ne de dizmesi saatler alan küçük boncuklardan değil. Yapması o  kadar basit ki! Dün yine her zamanki kum boncuklarımdan almak için gittiğim tuhafiyede parıltılı mor boncukları buldum ve rengine bayıldım. Nasıl bir kolyede kullanabilirim derken farklı boyutları da olduğunu gördüm. Aklıma daha önceden gördüğüm, bu yapılışı basit ama bir o kadar da şık durduğunu düşündüğüm model geldi. 4 farklı boyutunu aldığım boncukları ortaya büyük kenarlara gittikçe daha küçük boncuklar gelecek şekilde misinaya dizdim ve uçlarına klips taktım. Farklı boyuttaki boncukların daha çok görünebilmesi için ortadaki en büyük boncukları az, kenara doğru gittikçe küçülen boncukları daha fazla dizmeye dikkat ettim. İşte kolyem hazır. Nasıl bir küpeyle kullanırım diye düşünmeme kalamadan, mağazaları gezerken aldığım boncukların aynısından küpe bulmam günün en güzel ikinci sansı oldu.
Bu yapımı kolay kolyeyi mutlaka sizde denemelisiniz.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder