7 Eylül 2013 Cumartesi

Bende Mimlendim :)

Daha yeni blog  yazmaya başlamış biri olarak bu benim ilk mimim. Kozmetik Tutkunu arkadaşımın düşündüğü bu güzel etkinlikte bende mimlendim. Dilimin döndüğünce kendimi anlatmaya çalışacağım. Sizi fazla sıkmadan hemen soruları cevaplamaya geçiyorum.

1-Önce kısaca kendini tanıtır mısın ? 
Merhabalar ben Cansu Tınmaz 22 yaşındayım. Balıkesir Üniversitesi Coğrafya bölümünden bu sene mezun oldum. Şimdilik Çanakkale de yaşıyorum. Gezmeyi, farklı kültürler, yeni yerler görmeyi çok seven, meraklı biriyim.

2-Blog yazma fikri nereden aklına geldi ?
Okuldan mezun olunca kendimi boşlukta hissettim ve oyalanacak bir şeyler bulmalıyım diye düşündüm. Uzun zamandır blogları takip ediyordum ve hep aklımın bi köşesinde vardı birgün bir blog açmak. Bundan daha iyi bir zaman olamaz diye düşündüm ve işe koyuldum.

3- Blog içerin nedir ? 
Blogumu açarken kendimi içerik konusunda sınırlandırmamıştım. Ama daha çok kıyafetlerime kendimden bir şeyler katmayı, eskiyen modası geçen kıyafetleri yenilemeyi sevdiğim için daha çok kendi el emeklerimi paylaşıyorum. Özellikle şu sıralar takı yapmaya sarmış durumdayım.

4-Hangi konularda yazılar okumak hoşuna gider ?  
Daha çok el emeği ürünler ve DIY(kendin yap) projeleri ilgimi çekiyor. Daha doğrusu ilham alabileceğim yazıları seviyorum.

5- Kitaplarla aran nasıldır? Klişe bir soru olacak ama en son okuduğun kitap nedir ?
Maalesef ki çok fazla kitap okuma gibi bir alışkanlığım yok ama en son okuduğum Evliya Çelebi’nin Seyahatnamesiyle kitap okuma yarışmasında ikinci olmuştum :)

6- Modayı takip eder misin? Moda deyince ne anlıyorsun? 
Moda, yılın trendleri, sezonda öne çıkan parçalar benim için önemli ama bu parçaları bir araya getirirken belli bir çizginin dışına çıkmamaya özen gösteriyorum. Bence moda herkesin aynılaşmasından başka bir şey değil önemli olan kendi tarzını belirleyebilmek.

7-Peki ya kozmetik deyince ? 
Ne yazık ki kozmetik benim en yeteneksiz olduğum konu. Her ne kadar süsüme düşkün olsam da ne cilt bakımı ne de  makyajı pek becerebildiğim söylenemez. Makyajın  fazlasını da kendime yakıştırmıyorum zaten. 

8- Ne tarz müziklerden hoşlanırsın? 
Daha çok hareketli duyduğumda içimi kıpır kıpır yapan eğlenceli şarkılar dinlemeyi severim.

9- Bloğuna ilişkin yapmak istediklerin neler? Kendini geliştirdikten sonra ne düşünüyorsun? 
Blogumun daha çok kişiyi etkileyebilirmesini isterim. Yazdıklarım öylesine şeyler olmamalı okuyucularımda bir etki bırakmalı. Örneğin ben bir kolye yada kendi tasarladığım bir şey paylaştığım da okuyan kişi çok güzelmiş bunu bende denemeliyim diye düşünmeli. Özellikle kendimi tasarım konusunda geliştirip daha çok kendimi yansıtabilmek istiyorum.

10-İyi bir blogger olmanın yolu nedir sence?
Sırf bir şeyler yazmış olmak için yazmaktan kaçınmak bence en önemlisi. Yazdığım yazılar beni yansıtabilmeli ruhumu, tarzımı, zevkimi, duygularımı kısacası ben olabilmeli. Ancak bu şekil daha çok kişiye hitap eden iyi bir blogger olabilirim.  

11- Blog dünyasında gördüğün en büyük yanlışlar neler ? 
Çoğu post öylesine hazırlanmış bir farklılığı özgünlüğü yok. Bugün şunu aldım bunu aldım. Ürün tanıtmak, faydasını gördüğün ürünleri tavsiye edip yorumlamak güzel ve faydalı ama sadece aldığın ürünlerin isimlerini yazmanın kimseye bir faydası olduğunu düşünmüyorum.  Bence bir çoğunun bir amacı yok. Tabiî ki bazıları özenilerek hazırlanmış çokta yararlı olabiliyor. Örneğim bazı ürün tanıtımları sayesinde yeni ürünler keşfedebiliyoruz.

12-Bu etkinlikten tam olarak beklentin nedir ? 
Yeni ve ilgimi çekebilecek bloglar keşfetmek ve kendimi tanıtabilmek, belki de yeni arkadaşlıklar :)

13- Bulunduğun şehirde yaşayan diğer blogger arkadaşlarla buluşma ayarlansa katılmak ister misin ? 
Tabiî ki böyle bir şey olsun çok isterim. Yazılarını severek takip ettiğim insanlarla daha yakından tanışıp sohbet etme fırsatı bulmak gerçekten çok güzel olur.

14- Kendinle ilgili 3 olumlu, 3 olumsuz özelliğini söyleyebilir misin? 
Olumlu: Hiçbir şeyi kendime dert etmem, biraz vurdum duymazımdır. Hareketli bir kişiliğe sahibim ve aklıma geleni o an yaparım. Yaratıcı fikirliyim diyebilirim.
Olumsuz: Maalesef ki çok kararsızım. Sevdiğim şeylerden kolay vazgeçebiliyorum. Ne kadar rahat da olsam başkalarının görüşlerini fazla önemsiyorum. 

15- Bu tarz bir etkinlik nasıl daha da geliştirilebilir ? 
Bence bu çok güzel bir etkinlik ama böyle bir etkinlik daha az soruyla daha sık yapılmalı. Yani her şey tek bir etkinlikte toplanmamalı çok fazla soru olmuş. Örneğin bu sefer sadece kendimizi bloğumuzu tanıtabilirdik bir diğer etkinlikte modadan diğerinde kozmetikten yada bloglardan bahsedebilirdik. Kendi yazdıklarıma bakıyorum da kendimi daha doğru anlatayım derken baya uzun bir yazı oldu. Umarım okurken sıkılmamışsınızdır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder