30 Temmuz 2013 Salı

Yazın ruhunu yansıtan örgü kolye yapımı

Yine bir kolye yapımıyla daha karşınızdayım. Bu sefer sizlerle yazın ruhuna uygun rengarenk boncuklardan yaptığım kolyeyi paylaşmak istiyorum. Rengarenk kolyenin yapımı hem çok kolay hem de canlı renkleriyle çok şık. Gereken malzemeler ise sadece ip, boncuk ve kapatmak için klips. Gelelim kolyemizin yapılışına…

Öncelikler yaklaşık 60 cm uzunluğunda bir ipe boncuklarımızı diziyoruz. Örerken ip kısalacağından ve uçlarına düğüm atması kolay olsun diye ipi özellikle uzun tutuyoruz.  Dizdiğimiz boncuk sıralarını renklerine göre ayırarak örmeye başlayabilirsiniz ama ben önce aynı renkteki boncukları da kendi aralarında ördüm. Kolyemi yaparken 4 renk boncuk kullandığım için 4lü örgü modelini tercih ettim. Sizde yapacağınız kolyenin renk sayısına göre 3lü yada 5li örgüyü de tercih edebilirisiniz. Klipsleri de taktık mı kolyemiz hazır….






Kolyemi blogu açmadan önce yaptığım için örgüsünü nasıl yaptığımı gösteren fotoğraflar elimde yok maalesef. O yüzden size bu fotoğraflarla yardımcı olmaya çalıştım. Umarım açıklayıcı olmuştur. Yorumlarınızı bekliyorum...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder